זה הזמן לפנק אותך ב10% על כל האתר, ממני ב♥ גדולה

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מכנסיים לנשים – מגמות האופנה של שנת 2023

מכנסיים לנשים – כל אישה רוצה ללבוש מכנסיים ולהרגיש טוב, להרגיש בנוח ולהיראות נפלא!

גזרה נמוכה, גזרה גבוהה, סקיני, צמוד, רחב ועוד גזרות וסגנונות הם רק חלק מהטרנדים שבאים והולכים כל עונה וכל כמה שנים.
הגיע הזמן להסתכל מקרוב על הטרנדים בכל הנוגע למכנסי נשים.
מעבר למה שטרנדי ועונתי, חשוב שכל אישה תדע למצוא את הגזרה שעושה לה טוב, שמחמיאה לסגנון שלה ולמבנה גופה ולא רק תואמת את האופנה העונתית.

מכנסיים לנשים – מה הם הטרנדים היום?

טופ אלגנטי עם מכנסיים קצרים

מעלה מעלה מעלה – מכנסיים גבוהים
מכנסיים גבוהים עשו קאמבק אדיר, והם כאן כדי להישאר גם בשנת 2023. מכנסיים בגזרה גבוהה מאריכים את הצללית ויוצרים גזרה מחמיאה לכל מבנה גוף. הן הולכות מצויין עם מראה מחוייט וחולצה בתוך המכנסיים או במראה יותר קז'ואל עם קרופ טופ או סתם טי שירט.
מכנסיים אלו יושבים גבוה על המותן, מדגישים את הקימורים ומספקים מראה מלוטש ומודרני.
בין אם את בוחרת במכנסיים רחבים, ישרים או מכנסיים גבוהים מתרחבים, הטרנד הזה מעניק ומשדר ביטחון והוא מושלם לכל סגנון. מעבר ללוק השיקי שהוא נותן הוא גם מעניק ביטחון ונוחות, בניגוד למכנסיים בגזרה נמוכה שלא כל אישה מרגישה בנוח איתו. מכנסיים קצרים, ארוכים, אלגנטיים או מאם ג'ינס – כולם מגיעים היום גם בגזרה גבוהה.

לוק מחויט לאישה המוקפדת – מכנסיים מחוייטים
מכנסיים מחויטים הם פריט נצחי שתמיד יהיה לו ביקוש. בשנת 2023, המכנסיים הללו מומצאים מחדש עם גזרות ודוגמאות ייחודיות בהתאם למגמות האופנה שהולכות עכשיו.
קפלים באזור הבטן, פסי סיכה, גזרה גבוהה והדפסים משובצים הם רק כמה דוגמאות לסגנונות שיש היום. מצאי לך מכנסיים מחוייטים שהולכים נפלא עם בלייזר, חולצה מכופתרת או חולצה פשוטה כדי ליצור שילוב חזק ואלגנטי, מושלם לשעות המשרד או לפגישות וגם לדייט או בילוי לאחר העבודה.

תמיד יש מקום לעוד ג'ינס בארון! – ג'ינסים
ג'ינס הוא פריט שממציא את עצמו כל עונה וגם יכול להחזיק שנים. בשנת 2023, הג'ינסים עוברים שדרוג עם עיצובים חדשניים, שטיפות וקישוטים, גזרות מחויטות, קרעים ומה לא. ג'ינס בגזרה גבוהה, ג'ינס בגזרת אמהות, ג'ינס רחב ומתרחב הם טרנדיים במיוחד. לעבודה, לאירוע, לבילוי או לים – סגנונות אלה משלבים ללא מאמץ נוחות וסגנון, ומאפשרים לכל אישה לבטא את הסגנון שלה.

שורט מנצח חובה בארון! – מכנסיים קצרים
אם מדרבים על מכנסיים לנשים חייבים להגיע למכנסיים הקצרים ובטח שמתן לב – שנת 2023 הביאה איתה קיץ לוהט במיוחד ולכן זה ברור שלכולנו יש מכנסיים קצרים בארון והם נדרשים לכל אירוע – אפילו למשרד ולאירועים.
מכנסי ג'ינס קצרים, מכנסי ג'ינס עם קרעים, מכנסיים קצרים בגזרה גבוהה, מכנסי ברמודה בגזרה מחוייטת לאירוע או למשרד ויש גם מכנסיים קצרצרים לים. המגמה הכי חמה השנה היא החזרה של המכנס חצאית, שילוב בין מכנסיים קצרים לחצאית, נוחים ומחמיאים לכל מבנה גוף ויוצרים מראה מתוחכם ומלא סטייל.
כל אישה, בכל גיל תמצא מכנסיים קצרים בסגנון שיהיה לה נוח ויחמיא לסגנון שלה ולמבנה גופה.

אלו הן חלק ממגמות האופנה של 2023 של מכנסיים לנשים.
מעבר לסגנון והמגמות הבולטות יש כאן בשורה של של העצמה, ביטוי עצמי ורב-גוניות. בין אם את בוחרת במכנסיים גבוהים, מכנסיים מחויטים, ג'ינסים או מכנסיים קצרים, הטרנדים של השנה עונים למגוון רחב של העדפות ומבני גוף. אמצי את הסגנון הייחודי שלך ותבדקי את טרנדים החדשים והמחודשים כדי ליצור אמירה אופנתית אישית משלך.
אופנה תמיד צריכה להיות השתקפות של האישיות שלך וכזו שתוכל לתת לך ביטחון והעצמה!

תפריט נגישות

לקוחות אהובות!

10% הנחה

בקניה הראשונה!

הירשמי לניוזלטר ותהני מעדכונים והטבות בלעדיות

אין כפל מבצעים
ניתן לממש את הקופון פעם אחת בלבד

תודה שהצטרפת
למועדון של חן לוין

קופון קופון: 10off