זה הזמן לפנק אותך ב10% על כל האתר, ממני ב♥ גדולה

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה ללבוש לראיון עבודה וכיצד להתלבש להצלחה?

לא פעם בחיים אנו מוצאות את עצמנו לפני שינוי בחיים, יודעות שאנחנו חייבות להפגיז בלוק שיעשה את העבודה וירשים אבל שואלות את עצמנו – מה ללבוש לראיון עבודה?
כשזה מגיע לראיונות עבודה, הדרך שבה את מציגה את עצמך יכול לעשות הבדל גדול. הסגנון והמראה שלך משחק תפקיד מכריע ביצירת הרושם הראשוני, וגם יכול להשפיע על הביטחון העצמי והביצועים שלך במהלך הראיון.
מי שחושבת שאין לנראות ולבוש בראיון עבודה חשיבות, טועה ובגדול!
כבר בשניות הראשונות זה מתחיל לעבוד, היכולת להבחין אם מדובר באדם נקי, מסודר, דעתן, רציני, מעודכן, אחראי והכל בגלל רושם ראשוני.

מהי החשיבות של רושם ראשוני?

רושם ראשוני חשוב מאוד, במיוחד בראיונות עבודה. מחקרים מספרים שלוקח רק כמה שניות בודדות למישהו ליצור רושם ראשוני עליך. ותאמיני או לא, הבגדים שאת בוחרת ללבוש ממלאים תפקיד משמעותי בזה. להגיע בלבוש מתאים ומרשים לראיון מראה שאת מכבדת את החברה ואת ההזדמנות. מדגיש את ההבנה שלך בתרבות ובסביבת העבודה של החברה. לכן, בחירת הלבוש המתאים לראיון העבודה שלך היא צעד מכריע לקראת יצירת רושם ראשוני חיובי.

האם הלוק שלי מרים לי את הביטחון וההצלחה בראיון עבודה?

לעולם אל תזלזלי בכוחה של תלבושת שנבחרה היטב!
בכל יום או אירוע, מה שאת לובשת משפיע על איך שאת מרגישה לגבי עצמך. כשאת הולכת לראיון עבודה, לבישת בגדים אלגנטיים בסגנון רשמי, לא רק מרימה לך את הביטחון היא אפילו יכולה לשפר את יכולות החשיבה שלך. הביטחון שאת משדרת כלפי חוץ תורם לחוש היצירתיות ואסטרטגיה לטווח ארוך. להתלבש נכון לראיון העבודה שלך יכול להגביר את הביטחון שלך ולשפר את הביצועים שלך.

איך להתלבש לראיון עבודה בהתאם לחברה והארגון אליו את הולכת?

לפני הריאיון, חשוב לחקור מעט על החברה, על המנהלים שלה, מהי מהות סביבת העבודה שם ואפילו מה העובדים שבה לובשים – אפשר לבדוק זאת דרך הרשתות החברתיות. חפשי תמונות של עובדים בעבודה או באירועי חברה. זה יכול לתת לך מושג טוב מה נחשב לבוש מתאים בחברה.

רעיונות ללוקים שונים לראיון עבודה

מה ללבוש לראיון עבודה זו שאלה מאוד כללית – זה הזמן להיכנס לפרטים קטנים יותר ולתת דוגמאות.

  • חליפות או ג'קטים מחויטים – חליפה או ג'קט מחויטים יכולים לתת אמירה עוצמתית. זה מראה שאת מגיעה מוכנה לעסקים. מומלץ לבחור צבעים ניטרליים כמו שחור, נייבי או אפור. לשלב אותם עם חולצה לבנה מכופתרת למראה קלאסי. אפשר גם לתת קצת פלפל למראה המחויט עם צבע דרך החולצה או אקססוריז כדי לתת מעט אמירה אישית משלך.
  • שמלות וחצאיות – אם חליפות הן פחות הסגנון שלך, אפשרות מצוינת היא ללבוש שמלה או חצאית. שמלה או חצאית באורך הברך בצבע אחיד יכולה להיות בחירה טובה. חברי את זה עם חולצה בייסיק מרשימה או מכופתרת קלאסית ואת מוכנה. פחות מומלץ להגיע עם חצאית קצרה מידי ולהקפיד על מראה שלא יעורר הרמת גבות.
  • אקססוריז ותכשיטיםאקססוריז יכולים להוסיף טאץ' של אישיות למראה שלך. עם זאת, חשוב לשמור על זה מינימלי ומקצועי, לא צעקני מידי וגם שיהיה לך נוח. באשר לתיקים, תיק יד או תיק צד יכולים להוסיף נופך מקצועי.

אל תחכי ליום הראיון כדי לבחור את הבגדים!

יום או יומיים לפני הריאיון, תמדדי את הבגדים שאת מתכננת ללבוש. זה יכול לעזור לך לוודא שהם מתאימים ונוחים. זה גם יכול לעזור לך להיות רגועה יותר ולהרגיש בביטחון יותר ביום הריאיון.
תבדקי מה צפוי להיות המזג אוויר. אם זה יום חם, תבחרי בבגדים שישאירו אותך רעננה ואם זה יום קר, תבחרי בבגדים חמים, מעיל או ג'קט שמתאימים ללוק שבחרת.

איך להתלבש לראיון עבודה ואיך להימנע מטעויות?

לא להתלבש פשוט מידי אבל מצד שני גם לא להגזים ולהתלבש לאירוע. חשוב שתתאימי את עצמך לקוד הלבוש הקז'ואלי של החברה אליה את מגיעה.

חשוב גם לא לשכוח להתכונן מראש ואפילו להכין מראש עוד לוק שיהיה במקרה שמשהו לא מסתדר. תקלה בלבוש, בגד מקומט, מלוכלך, קרוע בלי ששמת לב יכול לפגוע ברושם הראשוני וחבל.

עכשיו כשאת יודעת איך להיערך ולבחור בחוכמה את התלבושת שלך לראיון העבודה את יכולה להיות רגועה ולהתכונן ברוגע וברצינות לראיון העבודה ולהצליח!

זכרי, המטרה היא להיראות מקצועית ולהרגיש בטוחה. לאזן בין מה שנדרש ומצופה ממך לאישיות והסגנון שלך. הכי חשוב, תלבשי משהו שגורם לך להרגיש טוב עם עצמך. אחרי הכל, ביטחון עצמי הוא התלבושת הטובה ביותר שתוכל ללבוש לראיון עבודה!

תפריט נגישות

לקוחות אהובות!

10% הנחה

בקניה הראשונה!

הירשמי לניוזלטר ותהני מעדכונים והטבות בלעדיות

אין כפל מבצעים
ניתן לממש את הקופון פעם אחת בלבד

תודה שהצטרפת
למועדון של חן לוין

קופון קופון: 10off