זה הזמן לפנק אותך ב10% על כל האתר, ממני ב♥ גדולה

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חולצה מכופתרת לנשים – כמה ורסטיליות בפריט אחד!

בעולם האופנה המתפתח ללא הרף, יש כמה פריטים בארון הבגדים שהם נצחיים ומתעלים מעל טרנדים – דוגמא נהדרת היא הפריט – מכופתרת נשים. פריטים אלו יכולים לשמש כמעט תמיד כבסיס למבחר תלבושות בכל עונה כמעט ללא מאמץ.
חולצה מכופתרת לנשים היא זיקית אמיתית.

בין אם זה מכופתרת לבנה קלאסית, מכופתרת צבעונית או מכופתרת ג'ינס, ועוד סגנונות, ניתן לשחק עם המכופתרות במבחר אפשרויות ליצירת מראה מלא שיק בין עונות ואירועים.
חולצה מכופתרת לנשים היא פריט אחד שיכול לשמש כל אחת כדי ליצור מבחר לוקים בסגנונות שונים בלי לקנות עוד חולצות – כל מה שצריך הוא יצירתיות.
מה זה אומר בעצם? שאת צריכה לבחור כמה חולצות מכופתרות שיהיו שימושיות עבורך מתי שתרצי, אם בתור ג'קט, עליונית, לעבודה או לאירוע.
בואו נתחיל…

מכופתרת לבנה קלאסית

חולצה לבנה מכופתרת היא בסיס נהדר לכל סגנון לבוש. היא משמשת קנבס ריק, המאפשר לכל אישה, בכל סגנון שהיא אוהבת, ליצור מבחר לוקים על בסיס חולצה אחת ולהיראות אחרת לגמרי בכל לוק. במהלך חודשי הקיץ החמים יותר, ניתן ללבוש אותה עם מכנסיים קצרים, חצאיות או מכנסי פשתן קלילים למראה רענן וכיפי. כשהטמפרטורות יורדות, אפשר לשלב אותה מתחת לסוודרים או בלייזרים, או להכניס אותה למכנסיים בגזרה גבוהה למראה שיקי ומתוחכם ליום עבודה או פגישה חשובה. המכופתרת הלבנה עוברת ללא מאמץ מסגנון יומיומי לסגנון רשמי ומוקפד יותר, מה שהופך אותו לפריט חיוני עבור ארון הבגדים של כל אישה בכל גיל ובכל מידה. לרכישת חולצה מכופתרת לבנה קלאסית

מכופתרת נשים פרחונית

חולצה מכופתרת לנשים עם צבעוניות

בעוד שהמכופתרת הלבנה הקלאסית הוא חובה, שילוב של חולצות מכופתורות צבעוניות ומעוצבות זה ההזדמנות להביא סגנון ייחודי ואישיות לאאוטפיטים. יש מבחר אפשרויות: מכופתרת עם הדפסים צבעוניים כמו פרחים, חיות, דובדבנים ועוד, יש את מכופתרת קלאסית שהיא המשבצות הגדולות ויש את המשבצות הקטנות, מכופתרת פסים ועוד מבחר סגנונות וצבעים. גם כאן אפשר לשלב את החולצות בכל עונה אם בתור ג'קט או בתור חולצה סגורה עם מכנסיים בחוץ או בפנים. יש מכופתרות כמו המשבצות הגדולות שיש להם לוק יותר גרנג' אפילו אייקוני שתמיד עובד וכאן כל אחת בוחרת את הצבעוניות שהיא אוהבת ואיתה מוסיפה צבע ועניין לארון. לרכישת חולצה מכופתרת צבעונית

מכופתרת ארוכה - טוניקה

חולצה מכופתרת במגיעה בגזרה ארוכה ויכולה לשמש כשמלה, טוניקה או עליונית. יש בגזרות רחבות, בד פליסה או גזרות מחטבות. כאן החולצה המכופתרת הופכת מחולצה לפריט המרכזי של הלבוש וניתן לשלב אותה כשמלה של ממש, מתחת לסריג בעונות קרות ואפילו לאירוע במראה קלאסי עם עקבים וקלאץ' ואם צריך חגורה.

מכופתרת ג'ינס

הג'ינס אף פעם לא יוצא מהאופנה והוא כל פעם ממציא את עצמו מחדש, היום יש מגמה של לוק טוטאלי המבוסס על ג'ינס וכאן מכופתרת ג'ינס הוא דוגמה מושלמת לטרנד המתמשך הזה. פריט שימושי זה משלב ללא מאמץ את הקסם הקז'ואלי של ג'ינס עם התחכום המחויט של חולצה מכופתרת. במהלך עונות מעבר כמו אביב וסתיו, אפשר לשלב אותו מעל סוודר קליל או מתחת למעיל טרנץ' למראה שכבות (הבצל). ניתן לשלב אותו עם ג'ינס לתלבושת ג'ינס טוטאלית שיקית, או ללבוש אותו עם חצאית ועקבים למראה יותר מהודק. מה המכופתרת האהובה עלייך? ובעצם למה לבחור כשאפשר למלא את הארון בכמה סגנונות ועל בסיסם לבנות מבחר לוקים לכל עונות השנה!

מה החולצה המכופתרת האהובה עלייך?

ובעצם למה לבחור כשאפשר למלא את הארון בכמה סגנונות ועל בסיסם לבנות מבחר לוקים לכל עונות השנה!
ואם נתקעת בלי, תמיד אפשר להשאיל את המכופתרת של החבר😉
באמת שאין על חולצות מכופתרות לנשים!

תפריט נגישות

לקוחות אהובות!

10% הנחה

בקניה הראשונה!

הירשמי לניוזלטר ותהני מעדכונים והטבות בלעדיות

אין כפל מבצעים
ניתן לממש את הקופון פעם אחת בלבד

תודה שהצטרפת
למועדון של חן לוין

קופון קופון: 10off