זה הזמן לפנק אותך ב10% על כל האתר, ממני ב♥ גדולה

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לסדר ארון בגדים – מהדורת בגדי חורף!

מכירה את זה? שעות הערב מתקררות, זה מתחיל בג'קט זמין ופתאום מתחשק לך להתעטף בקפוצ'ון או עליונית חמימה יותר והנה מגיע הרגע הזה ואז עולה השאלה: איך לסדר ארון בגדים מבלי להשתגע?

כל שנה כשהסתיו מגיע ועונת החורף מתקרבת, זה הזמן לסדר את ארון הבגדים ולדאוג שהבגדים שאת צריכה יהיו נגישים לך. האם יש דרך טובה ומהירה לסדר ארון בגדים בדגש על בגדי חורף?
אספתי עבורך כמה טיפים פשוטים, שיעזרו לך בסידור הארון וגם דגש על שילוב בין בגדי קיץ לחורף כי אנחנו בכל זאת במדינת ישראל…
סידור ארונות לא חייב להיות מטלה מעיקה ובהחלט אפשר לייעל את אופן הסידור וגם לדאוג ולשמור על ארון נעים ומסודר לכל העונה.

זה הזמן לטיפים, שנתחיל?

לא כל בגד מהחורף שעבר עובר לחורף הקרוב.

נכון שזה נשמע מהיר יותר אבל להעביר את כל הבגדים מהחורף שעבר זה ממש לא יעיל. חשוב לבדוק את הפריטים שבארון, האם הם טובים לך במידה, האם זה בגד שתלבשי? האם בא לך עליו או שהוא כבר עשה את שלו? זה הזמן להיפטר מבגדים שאינך לובשת ולעשות סדר בבגדים במיוחד לפני יציאה למסע שופינג – שתדעי מה חסר לך.

שילוב בגדי קיץ וחורף.

כמו שכבר אמרתי, החורף שלנו כאן בארץ מלא בימי שמש נעימים ואפילו לעיתים חמים ולכן ממש כדאי שחלק מהפריטים של עונת הקיץ, כמו טי שירטס, חצאיות, שמלות או ג'ינסים, יכולים להשתלב היטב גם בעונת החורף. אם הולכים על לוק של שכבות או על שילוב של חצאית או שלמה קיצית עם גרביונים ועליונית, זה גם טוב לימים נעימים וגם לגיוון באאוטפיט.

קיפול נכון.

העולם נחצה לשתיים בנושא הקיפול: יש נשים שחייבות ארון מתוקתק והן אלופות בקיפול ויש נשים שקיפול זה לא הצד החזק שלהן והן מה שנקרא: מסתדרות… 😉

איך לסדר ארון בגדים מקופל היטב?

הכי חשוב שתדאגי לקפל בגדים בצורה שתאפשר לך לראות ולגשת אליהם בקלות. זה יכול להיות קיפול אופקי או אנכי, תלוי בארון ובמה שאת רגילה ונוח לך לקפל. רעיון נוסף וחשוב הוא להשתמש בקופסאות או מחיצות לאחסון, זה טוב בעיקר לגרביים, תחתונים, נעליים ואביזרים.

אחסון נכון.

עוד דרך לשמור על הסדר במיוחד כשמדובר על בגדי חורף כמו סוודרים ומעילים שהם בגדים עבים שתופסים מקום היא לאחסן אותם בשקיות ואקום ולכן כשמגיע החורף והם יוצאים משקיות הואקום חשוב לאוורר אותם מעט ולוודא שהם במצב טוב וניתן לחסוך במקום ואת בגדי הקיץ שאינם רלוונטיים כלל לאחסן גם באותו האופן.

ריח נעים.

כל אחת רוצה שלבגדים שלה יהיה ריח נעים, לפעמים לא מספיק המרכך מהכביסה וצריך לדאןוג גם לריח טוב בארון. דרך נפלאה לשמור על ארון בעל ריח נעים היא על ידי שימוש בשקיות ריח או מפיצי ריח. זה לא רק משאיר את הבגדים רעננים, אלא גם משדרג את חווית הפתיחה של הארון. יש שקיות ריח מיוחדות לארון שגם מונעות כניסה של פרפרי עש לשמירה על הבגדים ויש גם שקיות בד עם סבונים קטנים לריח טוב.

איך לסדר ארון בגדים ואיך לשמור על הסדר כל העונה?

לסדר את הארון בתחילת העונה הוא פרויקט בפני עצמו אבל חשוב לשמור עליו מסודר כל העונה. כל פעם לאחר קיפול הכביסה והכנסת הבגדים לארון, שימי לב שהוא מסודר, ששקיות הריח עושות את עבודתן ואם צריך לקפל מחדש פריט מסויים. בנוסף, קחי זמן מדי פעם לסדר ולבדוק שהכל נמצא במקום הנכון ובמצב טוב.

על ידי שילוב זהיר של בגדי חורף וקיץ, קיפול נכון ואחסון מושכל, תוכלי להבטיח שארון הבגדים שלך יהיה תמיד מסודר, נגיש ונעים לשימוש גם לעונה הבאה.
שמרי לך את הטיפים המעולים האלו לכל מי ששואלת אותך: איך לסדר ארון בגדים?
סידור נעים שיהיה!

תפריט נגישות

לקוחות אהובות!

10% הנחה

בקניה הראשונה!

הירשמי לניוזלטר ותהני מעדכונים והטבות בלעדיות

אין כפל מבצעים
ניתן לממש את הקופון פעם אחת בלבד

תודה שהצטרפת
למועדון של חן לוין

קופון קופון: 10off